Тернополян обурює хамство та зухвалість водіїв маршруток

В одній із спільнот Тернополя в соцмережі тернополянка повідомила про ситуацію, яка з нею трапилася в маршрутці.

Жінка зайшла в автобус №14, оплатила за проїзд та попросила квиток (це вже є нонсенс, адже водій зобов’язаний це зробити без нагадування). Пасажирці, звичайно ж, було запропоновано старіший одноразовий документ, у якому вказаний невірний час. Видати «свіжий» квиток маршрутчик відмовився і запропонував телефонувати на «гарячу лінію», бо іншого він видавати не буде. Обурена пасажирка забрала свої гроші та на наступній зупинці вийшла з автобуса.

Вдома тернополянка протягом двох годин намагалася додзвонитися в управління транспорту у Тернополі, але ніхто не відповідав.

Знову і знову виникають риторичні питання: скільки ж те хамство триватиме в громадському транспорті міста? Коли керівництво міста, перевізники та водії маршруток нарешті зрозуміють, що вони є надавачами послуг, за які отримують надвисоку плату і повинні надавати цю послугу відповідно?

Ваш коментар може бути першим

Залишити відповідь

Ваша імейл адреса не буде оприлюднена


*